P R OT O K Ó Ł  Nr I / 5 / 2008

posiedzenia Zarządu Związku Gmin „Kwisa”

z dnia 14 lutego 2008r.

 

Posiedzeniu przewodniczył Pan Konrad Rowiński – Przewodniczący Zarządu .

Udział w posiedzeniu wzięli członkowie Zarządu zgodnie z załączoną listą obecności.

Tematem posiedzenia był udział burmistrzów, wójtów i skarbników gmin

w szkoleniu  w Parlamencie  Europejskim  w Brukseli, którego tematem jest:

„Parlament Europejski. Instytucje unijne – zasady funkcjonowania”.

 

Zaproszenie do uczestnictwa w szkoleniu dostali w/w  bezpośrednio z Biura Poselskiego Pani Lidii Geringer de Oedenberg.

Przejazd jest zagwarantowany od i do stacji paliw koło Jedrzychowic oraz wyżywienie  w dniach  27.02. (śniadanie i obiad) oraz 28.02. (również śniadanie  i obiad).

Mając na uwadze sprawny przebieg szkolenia, Zarząd podjął następujące ustalenia:

 

1.    Kierownik Biura wynajmie samochód na przejazd z Lubania do Jędrzychowic w dniu 26.02. oraz z Jędrzychowic do Lubnia w dniu 29.02.2008r. Wyjazd: miejsce spotkania - parking Urzędu Miasta Lubań dnia 26.02.2008r. o godz. 9.00. Przyjazd – parking Urzędu Miasta Lubań dnia 29.02. ok. godz. 6.30

2.    Wyżywienie w dniu 26.02. , 28.02.-kolacja oraz  29.02. w ramach delegacji służbowych

3.    W podziękowaniu za zaproszenie i zorganizowanie szkolenia dla  burmistrzów Związku Gmin „Kwisa” w Parlamencie Europejskim w Brukseli, Przewodniczący Zgromadzenia zaprosi na uroczystą kolację w dniu 27.02.2008r. do restauracji w Brukseli Panią Poseł oraz wykładowców z Komitetu Regionów. W kolacji winni  również uczestniczyć organizatorzy Biura Poselskiego z Wrocławia. Koszt kolacji zostanie pokryty z wpłat pochodzących od gmin – członków związku.

4.     Koszty udziału w szkoleniu ustala się na kwotę 250 zł (słownie dwieście pięćdziesiąt). Kwota ta zawiera: koszty wynajęcia samochodu oraz koszt kolacji  w Brukseli dla ok. 25 osób.

5.    Skarbnik Związku wystawi faktury dla gmin za udział w szkoleniupo rozliczeniu kosztów.

 

    Na tym protokół zakończono.

    Protokołowała Anna Przytulska